Aankomende trouwerij!

Lieve familie, kennissen en vrienden,

We willen jullie de voorpret voor ons huwelijk niet onthouden, vandaar weer een berichtje en wat foto's.Zo heeft Maarten vorig weekend zijn 'survival-' en 'stappen in Amsterdam-'vrijgezellenfeestje gehad. Op de eerste foto in het fotoverslag zie je het fotocollage van die dag. (enne ja, die jongen met het lange haar is Maarten ;-) Een paar weken daarvoor had Judith haar vrijgezellenfeestje. Het was een heel gemoedelijk en ontspannen feestje. De meiden hebben een middag geschilderd, plaatjes uitgescheurd, gelachen, cakejes versierd en heerlijk uit eten geweest bij Dara in Amersfoort.
Deze feestjes zijn slechts een klein deel van de pret die wij beleven aan de voorbereiding van onze trouwdag. Het is prachtig dit samen vorm te geven.We hebben al zoveelinspirerende en enthousiaste mensen ontmoet in onze zoektocht naar bijvoorbeeld de ringen, de bloemen, het wijnproevenen de invulling van de kerkdienst. De oom van Judith zal voorgaan in de dienst, we hebben hem opgezocht in het klooster in Dordrecht, waar hij woont. Het klikte meteen tussen ons. Na twee gesprekken was de dienst klaar. Het wordt een filosofische dienst waarbij stilte een belangrijke rol speelt.

Het aftellen is begonnen: over 11 dagen trouwen we in het stadhuis en over 13 dagen trouwen we in de kerk en vieren we 's avonds feest.

Marieke & Gert-Jan

Whoohoo! Spannend... wij hebben er al veel zin in! Veel plezier en succes met de laatste organisatorische klusjes (en de zenuwen temmen, hihi)

Hamba